22:22

Har varit lite frånvarande den senaste tiden, men det har varit sportlov och jag har jobbat och varit hos pojkvännen en del. Jag har faktiskt tränat väldigt bra den hör veckan. Har varit på gymmet söndag, måndag, tisdag och onsdag men sedan fick jag ont i halsen så skippade gymmet de senaste dagarna så jag inte drar på mig någon förkylning. Blir gym igen på måndag om det inte har blivit värre. Maten har dock gått sådär, lite olika dag för dag men lite koll har jag haft i alla fall. Så nu är det bara att hitta tillbaka till det efter de här senaste dagarna som inte har varit så himla bra.


Tänkte slänga in den här listan som jag har sett på lite olika bloggar.

Allmänt
Namn: L
Ålder: 18
Längd: 167 cm
Vikt: 65 (?)
Lägsta vikt: 59.5
Högsta vikt: 66
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: typ brunt
Civilstånd: pojkvän


Favoritdoft: vanilj, sommar och en ralph loren parfym
Favoritmat: det mesta med kyckling
Favorit låt: olika hela tiden, men inom punk och rock kategorin
Favorit dryck: cola zero
Favorit saker att göra: konsert, vara med pojkvän och vänner, träna
Favoritplagg: svarta jeans
Favoritbil: hmm... ingen direkt
Favoritfärg: svart, marinblått

Styrkor: generös, glad, skön engligt många
Svagheter: dålig koncentrationsförmåga, lat
Rädslor: gå upp mer i vikt, bli lämnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0