måndag

Nu har jag precis kommit hem från skolan men ska snart iväg till gymmet. Eftersom jag kommer träna nu på kvällen så kommer jag missa middagen och kan då äta vad jag vill sen. Jag är fett smart! Annars så har jag haft en ganska så värdelös dag i skolan, bara en lektion då jag bara satt och lyssnade på redovisnigar och två lektioner som blev inställda. Självklart så var den lektionen som jag verkligen hade sist så jag behövde ändå stanna kvar i skolan hela dagen. Oh well.

day 06: do you binge? if so, explain why you think you do.
Jag brukar faktiskt kunna hålla mig ganska bra ifrån att hetsäta, alltså bara äta utan att alls ha någon kontroll över det. Men om det händer så är det då oftast bröd eller chips. Det beror då oftast på att jag är hungrig och assugen på något av det. Det är inte ofta som jag tröstäter faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0