hmpf

Idag gick det verkligen inte alls bra på gymmet. Körde 30 minuter på crosstrainern vilket i och för sig var bra, men sedan hade jag tänkt köra mer på löpbandet och eventuellt lite styrka. Men det blev bara en kvart på löpbandet och sedan fick jag bara någon slags mental spärr. Åkte istället och köpte cola zero och cigg, jag som hade tänkt att sluta röka men men.

Sedan när jag kom hem tryckte jag i mig en ungspizza på 800 kcal och dagens som hade gått bra innan. Hatar mitt obefintliga självkontroll. Snabbt räknat så slutar jag dagen på ungefär 1700 kcal och så har jag väl tränat bort 400 av dem eller något sånt. Inte världens undergång ändå kanske, men inte bra på långa vägar. Fuck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0