you only got yourself to blame

Herregud vad jag har känt mig fet idag. Hade på mig ett par jeans som var lite för tajta i midjan vilket fick mig att känna mig som en flodhäst. Men men hade kort skoladag idag i alla fall så jag stack upp till gymmet när skolan hade slutat men det gick inte asbra. Körde bara 30 minuter crosstrainer och sedan lite magstyrka och stretching. Men jag antar att det är bättre än ingenting alls. Måste se till att skaffa nytt gymkort så snart som möjligt eftersom mitt gick ut idag.


day 10: what was the hardest think you gave up during this weight loss.
Jag har dragit ner en hel del på bröd, vilket är ganska jobbigt eftersom jag äslkar att rosta två lingongrova och ha massa smör och skinka på. Kunde förut äta fyra sånna per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0