workout routine

Huuuhh, dom senaste två dagarna har inte gått så himla bra. Men igår tränade jag i alla fall vilket jag inte hann med idag. Har dock vandrat runt i stan ett tag men det är ju inte direkt träning. Men nya tag imorgon och jag ska verkligen försöka att inte faila för mycket i helgen heller. Men imorgon ska jag i alla fall träna igen. Har hittills tränat varje dag den här veckan utom idag. Vilket ändå är ganska bra. Nu ska jag nog ta tag i att städa mitt rum.



day 08: your workout routine.
Den variera ju lite olika från varje gång, men om jag åker till gymmet så brukar jag börja med kanske 30 minuter på crosstrainern och sedan gå lite på löpbandet. Brukar försöka få in en timmes kondition varje gång jag tränar. Sedan brukar jag ibland gå och köra styrka, mest armar, mage och rygg. Benen vill jag inte träna för mycket eftersom jag har ganska så biffiga ben sen jag har spelat fotboll i flera år så just nu försöker jag smalna av dem lite istället för att biffa till dom ännu mer.
Efter det borde jag egentligen köra en ordentlig stretch eftersom jag är stel som en 90-åring men brukar vara världig slarvig med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0