tisdag.

Lyckades precis hålla mig ifrån att slänga in en ungspizza i ugnen och käka den. Ungen hade precis blivit uppvärm när jag insåg att jag ska fan inte käka den där pizzan! Så istället blev det mini yoggi med bär och blåbärssoppa, en pågen lingongrova med skinka och en apelsin. Mycket bättre! Måste bli mental starkare så att jag kan göra dessa bättre val alltid. Hursomhelst så är det vägning imorgon i alla fall och nu måste jag verkligen komma igång med ett engelska arbete som ska in på torsdag, men med min obefintliga självdiciplin så är det ganska svårt.


Så här slutar dagen i alla fall, borde klara mig utan att äta något mer idag. Om jag blir hungrig igen så dricker jag nog vatten eller går och lägger mig. Jag är ändå ganska så trött just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0