OPERATION FIT

Nu börjar jag med operation fit. Jag ska bli fit och vältränad som fan. Bort med några kilo och sedan en snygg vältränad kropp. Har satt upp några regler som jag ska följa och då ska jag fan se till och följa dom också.
- Äta runt 1500 kcal per dag
- Träna minst 5 ggr i veckan
- Äta mindre kolhydrater
- Jag får ha en tjockis dag i veckan då jag får äta vad jag vill
- Stretcha för att bli vigare

- Gå ner minst 5 kilo tills studenten

Så där någonting får det se ut nu. Jag ska köra det här the healthy way annars hamnar jag bara där i hetsträsket. Kan bli lite svårt att äta mindre kolhydrater dom dagar jag äter middag hemma hos min pojkvän, vilket brukar vara 1-2 ggr i veckan, eftersom dom oftast äter pasta men då får jag göra det bästa av situationen.

Jag känner också att det kan vara ganska bra att sätta ett lågt första viktmål tills studenten eftersom jag nog annars kommer fokusera så himla mycket på vikten och få prestationsångest. Sedan finns då nog möjlighet att jag kan gå ner mer än 5 kilo fram tills studenten, men om det bara blir 5 så är jag ändå nöjd med det eftersom det är en bra bit på vägen tills min målvikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0