-0,6 kg

Onsdag. Hoppade upp på vågen imorse trots att jag inte hade tänkt göra det förens på fredag. 65,3 visade den i alla fall vilket är -0,6 sen i måndags. Börjar åt rätt håll i alla fall, även om inget av det där troligtvis är fett.
Nu ska jag snart åka till skolan, har grymt skön sovmorgon på onsdagar. Brukar egentligen gymma då innan skolan, men idag blir det gym efter istället med pojkvännen. Sedan sover jag hos honom ikväll så det här blir enda uppdateringen för idag.



day 07: do your parents know you’re trying to lose weight? do they care?
Nej, dom vet inget. Inte vad jag vet i alla fall. Om jag sa till mamma att jag ville gå ner några kilo så tror jag inte hon skulle bry sig så mycket om det typ bara rörde sig om 3 eller fyra kilo. Men om jag sa att jag ville mer ner skulle hon nog bry sig lite mer. Fast egentligen så har jag ingen aning om hur dom skulle reagera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0